INFO@DRANKENSTORE.NL

SNELLE LEVERING ( 1-3 DAGEN)

WHATSAPP ONS OP 06 155 644 68

BEOORDEELD MET EEN 9+               

Klacht of Retourneren?

Geen probleem!

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is (denk aan aangebroken flessen, plastic verwijderd). Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn hetzelfde als de door u betaalde verzendkosten. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@drankenstore.nl. U ontvangt dan van ons een mail met een verzoek om de retourkosten online te betalen en direct na betaling ontvangt u een retourlabel welke u op de retourzending kan plakken en daarna kosteloos bij een PostNL punt af te geven. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@drankenstore.nl of het formulier hiernaast in te vullen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.